Vi er Danmarks førende specialister på reparation af hårde hvidevarer.

FAQ

Sælger I hvidevarer?

Nej vi sælger ikke hvidevarer. Vi er helt uafhængige og udfører kun service- og reparation af dine hvidevarer. Vi vil altid gøre vores bedste for at løse problemet billigst muligt og kan og vil så ikke forsøge at sælge dig nogle nye hvidevarer. Det mener vi er mest reelt.

Hvad er jeres priser på reparation af hvidevarer?

Priser kan variere efter hvilken opgave der bliver stillet, samt tidsforbruget deraf. Du kan se vore standard priser for reparation af hvidevarer ved at klikke på nedennævnte link.

Hvad skal I vide, når jeg vil bestille reparation af mine hvidevarer?

Når du bestiller reparation af din vaskemaskine, Køleskab eller hvilket som helst af dine hvidevarer er det nødvendigt at få følgende oplysninger fra dig. Det er fint hvis du har det klart, når du kontakter os eller booker din service via vor online booking. Det sparer dig for tid.

  1. Hvilken hvidevarer drejer det sig om?
  2. Fejlbeskrivelse. Vigtigt at du er konkret og ikke bare siger, at den ikke virker eller larmer. Det er vigtigt at vide mere så vi kan tage de rigtige reservedele med ud til dig.
  3. Type/model.
  4. Serienummer - der er et label på alle hvidevarer. I køleskab sidder den ofte ved grøntsagsskuffen. I vaskemaskiner i lågen og det samme ved tørretumblere og opvaskemaskiner.
  5. Hvor gammel er din maskine? Inden eller udenfor garanti?
  6. Er det udenfor garanti kan du se vore priser her:

Skal min varmepumpe serviceres?

Ligesom din bil skal din varmepumpe have et servicetjek - i hvertfald hvis du ønsker at den skal holde i mange år fremover.

Vi anbefaler at du får lavet serviceeftersyn hvert andet år. Derved sikrer du, at den har optimal økonomi og lang levetid.

Et servicetjek sikrer god effekt, høj ydelse og, den har en længere levetid.

Vi kontrollerer blandt andet gasmængden i køleelementet i varmepumpen. Har den for lidt gas hverken varmer eller køler den optimalt. Ligeledes vil kompressoren tage skade eller helt gå i stykker hvis den kører med for lidt gas. Regelmæssig service betyder at fejl opdages i tide så din varmepumpe stadig kan repareres og få den bedste økonomi og levetid.

Ved vort servicebesøg laver vi en temperaturkontrol både varme og køledrift, kontrollere strømforbrug og arbejdstryk samt visuelt tjekker alle kølerør og koblinger.

Vi rengør både inde- og udedel.

 

Hvor skal jeg kigge efter typeskiltet (varens ID-nummer) henne? 

Før vi kan hjælpe dig skal vi gerne kende dit typeskilt på hvidevaren. Den kan være svær at finde. Derfor har vi lavet en artikel, der kan hjælpe dig. Nedenstående kan du se hvor typeskiltene normalt er lokaliseret. Vi har også skrevet en uddybende artikel: Sådan finder du typeskiltet på dine hvidevarer

Typeskilt _ovn Og Komfurer ReserveeleTypeskilte Opvaskemaskiner ReservedeleTypeskilt -koeleskabe -reservedele

Tyepskilt Mikroboelgeovne ReservedeleTypeskilt Vaskemaskine Reservedele .nuTypeskilt Stovsuger Reservedele .nu

 

Bestil dit eget serviceeftersyn

Du kan bestille et serviceftersyn ved at ringe til os på 65 96 13 40 (Fyn) eller 75 59 99 99 (Jylland). Du kan også blot indtaste dig postnummer nedenstående og bestille dit servicebesøg online: