Forretningsbetingelser

Vi er Fyn og Trekants området førende specialister på reparation og service af hårde hvidevarer.

Kære kunde, jævnfør forbrugerlovgivningen skal vi informere om nedenstående inden servicebesøg. Vi skal gøre opmærksom på, at hvis ikke der er reklamation på produktet vil der blive faktureret min. kr. 995,00 inkl. moms. Heri er et grundbeløb samt 30 minutters arbejde, incl. teknikerens og kontorets/lagerets forberedelse af servicen på dit produkt. Ved yderligere tidsforbrug vil der blive faktureret 210,00 kr. pr. påbegyndt 15 minutter samt reservedele.

Skulle der være tale om flere produkter med samme fakturabetaler, på samme adresse, udført på samme dag betales der halvt grundgebyr pr. efterfølgende produkt samt tid og reservedele.

Betaling:

Der afregnes ved besøget, og teknikeren tager kontanter og mod mobilpay.

Produktet under garanti:

Er produktet meldt som garanti, er under 2 år og du kan fremvise gyldig kvittering er besøget uden omkostninger for dig. Komemr vi ud til dig og det viser sig, at produktet alligevel ikke er under garanti da fejlen ikke er en fabriksfejl, vil du blive faktureret beløbet jv ovennævnte priser. Det kunne være, manglende strøm, fejlinstallation, PH bøjle, Knækket slange, dårlig vandtilførsel eller generelt dårlig vedligehold af maskine. 

Forgæves kørsel:

Hvis man ikke er hjemme, trods aftale eller servicen ikke er omfattet af reklamation, f.eks. en defekt vandhane, fejltilslutning, rensning af filtre, udtagning af BH bøjler, osv. vil du blive faktureret min. 995,00 incl. moms. Skulle du ikke få brug for vores assistance bedes du kontakte os senest dagen før besøget gerne pr e-mail.

Skal vi ringe inden besøget:

Du skal være opmærksom på at hvis der er aftalt opkald inden besøg og telefonen ikke bliver taget, gentagne gange, så kører teknikeren ikke frem til adressen og du vil blive faktureret 600,00 kr. incl moms for forgæves bookning og kørsel/tid. Af hensyn til teknikerens helbred og gældende arbejdsmiljøregler skal vi bede om, at sørge for at der er fri adgang til det produkt der skal repareres. Det er i orden at der er en der kan hjælpe teknikeren med ud, op og nedtagning. Tørretumbler skal om nødvendigt være nedtaget, paneler foran opvaskemaskinen skal være fjernet, indbyggede og opbyggede produkter skal være udtaget o.s.v. hvis teknikeren ikke er istand til at reparere dit produkt pga. ovenstående og han må forlade dig, uden at kunne komme til produktet, vil du blive faktureret 995,00 kr.

Rykkergebyr:

Skal vi rykke for det fakturerede beløb vil der på hver rykker være et gebyr på kr. 100,00, som dækker vores udgifter i den forbindelse. Alle fordringer bliver efter tredje rykker sendt til advokat og videre til incasso. 

P-Afgift:

Er der P-afgift hvor du bor, vil denne blive afregnet dig. 

Garanti:

24 måneders reklamationsret - evt. begrænset af holdbarhedsdato - gælder også brugte vare og skaffevare, men ikke specielt fremstillet vare, f.eks. med specielle mål eller indgraveret navn. Man skal reklamerer inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter man har konstateret fejlen eller manglen.

Arbejdsmiljø:

Af hensyn til teknikerens helbred og gældende arbejdsmiljøregler, skal vi bede om, at der er fri adgang til produkter der skal repareres. Står en tørretumbler ovenpå en vaskemaskine skal den tages ned på gulvet. Teknikren må ikke løfte den alene. 

Fortrolighedspolitik:

Forretningen forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Forretningen vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.